Gå til indhold
Annonce
Vejen For abonnenter

Fru Mettes flotte formidling

fuldbragt: Tårn-udvalget afsluttede i går sit virke på Fru Mettes Bjerg og overdrog ny formidlingshytte og alle rettigheder og pligter til Hundsbæk Plantage.

Fra venstre er det tidligere borgmester Regnar Busk, ankermand Jakob Mortensen, Margrethe Udesen, bestyrelsesmedlem Thomas Hansen, forfatteren til Tårnarien, Minna Schousen, direktør i plantagen, H.P. Lassen samt næstformanden i plantagen, Eigil Bundsgaard. Foto: hans jørgen ehrhardt
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce